14/2


Hoppas ni alla där ute haft en fin alla hjärtans dag
Det har jag haft, trots mitt sängliggande..
Bli uppassad lite extra och göra detsamma tillbaka
Har alltid uppskattat att visa känslor i form av
små kort, texter, sms, samtal, kroppspråk.
Något som infaller ofta såklart,
men känns lite sådär extra kul på sånna här dagar när man gör det

Älsklingen kom med rosor,kort och kärlek
åh vad jag älskar att älska!


Massa kärlek till mina nära och kära
Ni gör livet, och jag får leva i det, Tack



Kommentarer
Postat av: Skruttish

Va fina blommor :)
Men nu har du smittat mig så jag är sjuk :/

2007-02-15 @ 12:35:55
Postat av: Jennie

jo kan svara , det kan vara ganska krångligt om man inte kan me det.. pilligt o så men man lär sig :) Man ändrar in blogg i stilmallen, kan göra den hur man vill :) du kan ju börja med änra färg o så sen flyter det på :)

Postat av: Fransii

Åååååååååh vilka fiiina rooosor...!!!! tänk om man hade nån som man kunde få sånna av (A)


Pussis krya på dig gumms

2007-02-15 @ 16:13:28
Postat av: Fransii

Åå jojj nu såg de annorlunda ut :D fiiin duu =)

2007-02-16 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback