Sista chansen

Kan kanske verka tjatig, men för nya läsare som kanske inte bläddrat i kattegorierna så kör jag det en gång till!image1181
Nu är sista chansen för paljettkjolen! På måndag skickas den tillbaks annars.

Jag vet att den är slutsåld överallt i storlek 34. men väljer  hellre att sälja den till nån av er om det finns intresse istället för att skicka tillbaka, så om ni är intresserade, skriv en kommentar här nere så fort som möjligt, annars skickas den motvilligt tillbaks på måndag.

100:-
köpte jag den för och säljer den därför inte för mer,

(är ni intresserad av mått och liknande kan jag skicka det via mail!)

Storlek 34, pris 100:-
(köparen betalar frakten, om du inte bor i sthlm)




.


Kommentarer
Postat av: emma

hey:) tack! hihi! örhängerna kommer från glitter som vi har i slutet. kram!

Postat av: Zombie

Jag slår till på den! :) Mailar dig senare, skall snart köpa julgran så jag måste rusa.

2007-12-09 @ 10:22:10
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: johanna

johanna, tror du att jag skulle kunna ha den? den var ju lite för stor för dig, och vi är väl ungefär lika stora, så jag vet inte om den skulle sitta bra på mig ;O :S

2007-12-09 @ 14:52:15
URL: http://johannaarreman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback