shall we dance

image1221

shall we dance går på 3an nu ikväll!
Tycker om den här filmen så mycket, har sett den förut men kan inte låta bli att titta endå
Jag som dansare föredrar framförallt dom små salsabitarna som finns med i filmen, jag säger bara att hade jag haft kvar min danspartner hade jag fortsatt med salsan! Utan tvekan den roligaste, sexigaste och för att inte tala om vilken träning den dansen ger!
Är ni sugna på att börja dansa och har en partner som vill, så välj salsa det rekomenderar jag!
Annars om du är sugen på att börja dansa så föredrar jag show, har dansat sen alltid, och det är en skön blandning av olika showframträdanden, man får bjuda på sig själv och ge publiken en rolig show!

men se på filmen vettja

chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback