Ond mage och nytt té

Har precis ätit tacos, men det tog imot. Kan vara svårt att tro då det är så himla gott!, men med tanke på att min mage återgått till orolig stress mage.. så är det inte så kul. Har knappt ätit nått idag för att det gör så ont. Vaknar illamående och med hugg uppe vid revbenen. Julstressen? eller är det bara allmänt.
Mamma har iaf köpt ett nytt till mig som ska vara bra för magen.

Ingefära och citron

image1176

Någon annan som har bra tips för stressig mage? (har både haft magkatarr och lättare magsår) Så förutom att tugga novalucol, så skulle jag bli jätte glad, och framförallt mitt humör, min sömn och min mage av lite tips!

Kommentarer
Postat av: KARNA :D

drick varmt vatten med honung i:)
och som du sa så är novalycol eller vad det heter skit bra! hjälper alltid mig :)

Postat av: Johanna

Karna: Får trya det, tack för tipset!

2007-12-08 @ 23:01:37
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback