Nyårsafton

image1264


Yes, Idag är det nyårsafton.. redan. Ett år går rätt fort endå. jag minns det som igår förra nyårsafton när vi satt och mumsade hummer.. Var sjuk den nyårsafton, hade halsfluss som vanligt. Men aldrig mer! (har hunnit med att operara bort dom där jädrans halsmandlarna)

Det här året har nog varit det mest omtummlande året för mig hitils, mycket glädje och kärlek men även mycket smärta, besvikelse och sorg.
Får hoppas att nästa år går mer i glädjens tecken än i det sistnämnda. För det är jag själv och mina nära som påverkar hur framtiden blir.
Något jag har lärt mig detta år är att aldrig låta hoppet lämna mig, även om mycket har brustit så har jag hoppet kvar, det kan bara bli bättre!

Så hur tänker ni fira in det nya året?
Jag och mina vänner och pojkvänn hade tänkt börja kvällen med en klassisk nyårsmidda, med förrätt, varmrätt, efterätt, ja hela paketet helt enkelt. Ska bli jättemysigt tycker jag, därefter får vi se vart kvällen tar oss! Vi har fått låna Emelies pojkvänns storersyrras lägenhet där middan tänks hålla rum. Känner på mig att det kommer bli en både kul och mysig kväll, här ska det partas! :)

Just nu känner jag mig lagomt stressad.. Timmarna bara springer iväg och jag har precis fått upp all min packning, men i all röra och irrande hittar jag inte det jag tänkt ha på mig, så har fått rivit ut i stort sett hela garderoben..Dom som känner mig vet att jag kan bli minst sakt galen på detta "inte hitta mina kläder syndrom" Det ska alltid försvinnas när man har bråttom och verkligen måste hitta dom!

Ska försöka hinna lägga upp en dagens outfit också innan jag åker (om jag nu hittar mina kläder!)


Kommentarer
Postat av: Emma

Fint skrivet gumman! :)

2007-12-31 @ 14:48:09
Postat av: Veronica

Gott Nytt År! :)

Postat av: Johanna

Emma: Tack gummsi :) Hur gick det att komma hem? Ring mig!

Veronica: Detsamma! :)

2008-01-01 @ 18:59:02
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback