Juljobb

Hej på er!

Idag är det fredag, har mycket att göra idag. Vaknar upp och ser att vädret är piss, gu va det regnar, jag ska nämligen ut och fota stockholm idag med, fick max 2-3 bilder förra gången och vi ska få ihop 10 specifika motiv..
Så in till stan blir det, men snälla låt det sluta regna, för mina bilders skull!

Ikväll ska alla se Idol-finalen, visst?
Och jag säger bara, den som skriver en kommentar om hur det gick här, blir avvisad från bloggen! haha, neda.. inte så farligt. Men jag ska nämligen jobba ikväll och varje kväll fram till jul (utom lördagar och söndagar) Så jag kommer börja min första dag idag, och missar därmed finalen, helt blä känner jag, som följt hela alltet sen det börja. Jaja, jag ska spela in iaf. Så inget idolsnack här förrän imorgon, okej? ;)

Agerar tomtenissa i år igen, på posten alltså, väldans drygt jobb, sitta och sortera kuvert i timmar..men jag behöver pengar pengar pengar! Och jobbar man kvällar är det ob som gäller! Kommer alltså komma hem runt 1 inatt.. vill inte äns tänka på det =/

image1166

Kommentarer
Postat av: R

Jo usch jag vet hur det känns att jobba sent. Själv börjar man 13:30 och kommer hem runt 22:00-22:30 på kvällarna. Hinner inte med så mkt på kvällen, och på morgonen är man ju helt slut så man sover rätt länge.
Men pengar är pengar! Jag hittade förresten din blogg genom PA.

2007-12-07 @ 10:21:35
Postat av: Johanna

R: Ja precis, lite tufft. Vad jobbar du med då? va kul att jag får läsare genom PA också! :)

Postat av: R

Jag är glassgubbe :P Kör hemglass bil!
Iaf fram till 21 december den är det slut med det ;)

2007-12-07 @ 12:04:24
Postat av: Johanna

R: Jaha,jo då blire mycket jobb fram till jul, men sen är det så skönt när lönen kommer i januari! :)

2007-12-08 @ 11:49:50
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Olof

God kväll! Själv fann jag din sida via Google (udda, jag vet ;) ). Har suttit och kollat en halvtimma på den nu ungefär.

Jag gillar dina galna upptåg och roliga funderingar, helt klart :D



God natt!

2009-09-19 @ 03:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback