Julbord

Ni ska bara veta hur jag har längtat efter julskinka på sistone! Det är nummer ett på julbordet för mig. Och imorn blir det julbord för fulla muggar, ska nämligen iväg imorgonbitti, Viking Line med julbord och hela paketet, familj, pojkvänn, farmor och farfar, lillasysters kompis, ja ni vet. Lite juligt alltså. Största anledningen är att vi firar jul uppe på landet i år och då är inte farmor och farfar med, så vi kör lite julbord sisodär nu innan med dom, trevligt trevligt. Älskar att åka på kryssning och äta god mat! :)

imorn åker jag alltså iväg tidigt på morgonen, kommer hem runt 12 inatt så det blir ingen bloggning imorgon förrän på kvällen tror jag, om vi har tur så tas det lite bilder från båten, och då visar jag självklart upp dessa!

Nu ska jag byta om och gå ner och slänga paljettkjolen på posten, den skickas alltså tillbaka. Sen åker jag till jobbet vid 5, hinner nog slänga in en dagens outfit innan!

image1208

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback