H&Ms vårmode

Fick mail från H&M idag, där man kunde få tjuvkika på vårmodet, men ska jag vara ärlig var det inte mycke som föll mig i smaken. Fanns endel söta klänningar/tunikor, men annrs var det på tok för mycket färger, skrikiga! Ser ut som vårens mode för kanske 4-5 år sen, vad hände med vårat trendiga fashion? Tror det är för tidigt att börja kolla på dom där färgskalorna, vi har ju inte upplevt klart vintern än!  Neh, får hoppas att det kommer in bättre saker och att min inblick i det hela var fel!


Denna tunika var iaf sockersöt

image1164

Kommentarer
Postat av: nathalie

den tunikan skulle passa dig perfekt :)
tänkte på dig direkt när jag såg den

Postat av: David

Kool blogg. Skulle du möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att höra av dig eller kolla in vår sida!

2007-12-06 @ 17:48:45
URL: http://www.adoperator.se/
Postat av: Johanna

nathalie: Va söt du är som tänker på mig när du ser saker :)

David: Hittade inget sätt att höra av sig via, men blev medlem iaf, någon adress du kan mig om jag skulle vilja kontakta er?

2007-12-06 @ 19:31:04
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback