God jul på er!

Tänkte skriva ett litet inläg nu innan jag stänger ner datan. Imorgon bär det av till landet, snö och julstämning med allt där till. Ska verkligen bli jättemysigt och skönt, träffa småtting kussinerna också. Alla julklappar är nerpackade men har näst intill resten av min packning kvar att ta itu med. Är verkligen inte på humör för att packa, men ska man så ska man.

Jag tänkte bara passa på att önska er en riktigt god jul! För det är vi alla värda!
Har ju som sakt inget internett där uppe, blir nog utan bloggning ett bra  tag, därimot ska jag försöka få pappa att ta med sin bärbara så jag kan blogga via hans mobil-internett. Kostar ju endel, men en dagens outfit Julafton måste jag väll endå bjuda på! :)

Ha det bra allihopa och gotta er riktigt mycket nu i allt vad julen kan erbjuda!

image1247

image1248














.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag fick världens finaste julkort idag!

2007-12-22 @ 00:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback