20 december

image1241 


image1242

Idag blev det lite annorlunda bilder,
hittade ingen av våra digitalkameror så fick langa upp systemkameran och försöka fota i spegeln,
första bilden visar skarpt verkligheten hur min nya mysiga tröjja ser ut, perrfa när man kan ha till leggings!
Den andra bilden tog jag mest för att visa mer en helbild!

Nu ska jag in till stan o sen på bio med min älskling!

♥ Basker, Kappahl
♥ Svar långt baslinne, JC
♥ Grå lång sak, Gina tricot
♥ Svarta strumpisar, Lindex
♥ Svarta leggings, Gina tricot
♥ Ankelboots i mocka, Din sko

Kommentarer
Postat av: nathalie

en sådan måste skaffas :) pris?

Postat av: Emma

Åh så mysig å fin den va! :)

2007-12-20 @ 19:04:33
Postat av: Johanna

nathalie: 249 kr :)

Emma: Tack gumman!

2007-12-21 @ 07:22:40
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback