Ny shoppad..

.. Kappa! Höstens måste blev min igår. åh så söt den är :)
Något jag inte är glad över är att stå å ta bilder i spegeln så det blir prickar på hela bilden o jätte dålig skärpa!
En fotograf borde man ha. Försökte ett tag med att byga något slags torn varje morgon på byrån för att sedan ta bild med timern, men va både omständigt o svårt att pricka rätt. Hur som helst här är den! kommer defenitivt bättre bilder när jag börjat använda den ute sen, Emelie har lovat att ta bilder på mej ute varje gång en outfit ska upp. haha. (Du har tagit på dej ett stort uppdrag Emelie) Hur som helst, färdigpladdrat, här är den :)


image415image419
Går att bära med kragen neråt

  eller uppåt

En smaksak helt enkelt, jag kommer ha båda! :)

Kommentarer
Postat av: jasmine

kommer kappan från JC?

2007-08-31 @ 18:00:51
Postat av: Johanna

Jasmine: Yes det gör den :)

Postat av: Josephine

den var jätte söt! :) hur mycket kostade den?

2007-09-09 @ 18:36:26
URL: http://joosephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback