Galet shoppingsugen..

..är jag!
Vill ha allt som hör hösten till just nu. Har kollat runt på bloggar, klädbutiker o jag vet inte allt vad.
Vill ha en ny väska som matchar den nya höstjackan/kappan, får inte glömma en söt stickad mössa. En snygg sjal o värma sig i vill jag oxå ha.. varför sitter man här när man borde vara ute o shoppa!
Skulle vilja visa alla bilder jag har i huvvet! Det går i grått, men framförallt svart. lite mörkblått kanske?
Vilka är era måsten inför hösten?

 Drömma får man alltid ;)


Kram/Johanna

Kommentarer
Postat av: Helena

är också sådär jätteshoppingsugen! :p

Postat av: ElinAlexi

Jag är också riktigt shoppingsugen, men det är nog bara för att jag är pank ;) Jag håller med dig i vad som måste köpas, men jag måste helt klart ha en jeansjacka :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback