5/4 Skärtorsdag

image129

Idag bär det av till landet igen, bräda bräda, känns som jag åkt rätt mycket i år trots den kassa vintern utan snö. Hur som helst ska det bli kul när vi åker upp så många! :)
Var rätt länge sen jag bjöd på en outfit och nu är kameran + alla sladdar nerpackade..
Tog en liten bild med moben och beklagar bildkvalitén =/
Har en enkel och bekväm klädsel för lång bilresa!

♥ Lång stickad tröjja, Gina tricot
♥ Strumbyxor, H&M
♥  Nerrullade knästrumpor, H&M
♥  Silverkors halsband
+ Ankelboots och skinjacka



Har även slingat håret som jag nämde att jag skulle göra tidigare.
utväxten var verkligen ingen rolig syn..
Svårt att göra bilden rättvis bara när det gäller färgen då jag står under lampa
och inte i dagsljus, men det får duga :)
(Är inte sådär gult helljus som det ser ut på bilden, mer slingliknande i verkligheten)


image130 

Ha en bra påskhelg allihopa, ät godis o massa ägg!! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hare så underbart kul däruppe nu!!

2007-04-05 @ 16:13:45
Postat av: Emil

Du va skojj re ska blii :) Vi ska åka halfpipe du o jah . . due juh grymast i backen nu på brädan . . o fiin i håret blev du oxå <3

2007-04-05 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback