14/4 värk värk värk

image155
Idag är det värre. Trodde knappt att det kunde bli värre
Halsen värker så jag inte äns kan beskriva hur det känns,
aldrig kännt såhär
Kan varken sitta elller ligga ner, känns som jag har en tegelsten i halsen,
utan att överdriva.
Man kan ju tro att nätterna känns bättre då man iaf får sova. Men vem får ha den lyxen? nätterna är hemska, mitt i natten vaknar jag av att behöva ta en mängd tabletter, minst var fjärde timme.
Visst var jag beredd på att det skulle vara jobbigt, men aldrig såhär :(
Någon annan som opererat bort halsmandlarna? som kan dela med sig?
Eller åtminstone övertyga mej om att det kommer gå över..

Solen skiner, det sägs vara jättevarmt ute. Satt med syrran o mamma på balkongen imorse och redan då var värmen framme. Kul och titta på när andra äter god frukost i sommarvädret =/.
Fick en Cosmo av mamma igår också, som jag läst egenom. Inte äns läsa är ett nöjje när man mår såhär?
Hur som helst gör det mej bara ännu sugnare på att göra sig vårfräsh med Kläder, Krämer, nya parfymer och vet inte allt vad det innebär.


Skulle göra vad som helst för att bli bra nu! nu! nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr har jag inte gjort det men en kompis gjorde det. Jag komemr ihåg hur illa hon mådde. Men hon åt mycket glass och det hjälpte

Postat av: Anonym

aha okej, stackarn hoppas verkligen att du ska bli bättre. Tack ska du ha =)

2007-04-14 @ 12:21:58
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Elizabet

Krya på dig:)

2007-04-14 @ 15:54:51
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: caroline

johanna! emelie sade att du hade någon bra sida där det stog lite ungefär hur mycket man skulle röra på sig för att "bli av" med det man ätit? =)

2007-04-14 @ 16:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback