12/4 Dagen efter operation.

Kom hem från sjukhuset imorse, men har inte haft kraft att äns sätta mig vid datan förräns nu.
Det gör ont i halsen, det är tjockt i halsen, är matt i kroppen, och kan inte äta.
Jag äter barnmat. Burkmat, dricker vatten med jämna mellanrum, därimellan tabletter och återigen tabletter.
Har jag någonsin varit såhär sugen på en pizza?

Dagen före operationen såg jag filmen The gaurdian (stavas det så?)
Hur som helst, sorglig, ungefär 2 tim lång.
Men berörde så fruktansvärt mycket.
Ni vet, så att man verkligen tänker till att varför är man aldrig sådär spralligt glad och lycklig när annat kan vara så hemskt?
När man sitter och gråter över en film men sammtidit känner att man vill ringa,
smsa eller vad som helst till alla man har nära!

Jag kan vara den där människan som klagar på andra för att dom äter så onödigt onyttiga saker,
men nu skulle jag verkligen kunna döda för att få ner något sådant i min lilla hals.
Alla där ute, passa på att njut, vara lyckliga och gör precis det som faller er in!

Blev ett väldigt blandat inlägg, kanske första gången jag kan använda mig av kategorin "tankar och åsikter"?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbigt! Hoppas du kryar på dig fort!

Postat av: Mira

jobbigt.. krya på dig!

2007-04-14 @ 01:38:04
URL: http://ingenvetvemdue.blogg.se
Postat av: Anonym

Jobbigt, är det hlasmandlarna?

2007-04-14 @ 11:45:15
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback