11/4

Dagen med stort D .. Idag ska jag opereras, o trots att det bara är halsmandlarna som ska bort så är man lagom nervis när dom ska ner och rota i halsen på mej..
Har sovit jätte dåligt inatt =/
Ska ta bussen om 1 timme, så möter mamma upp mig i stan.
Ingen mat får jag äta nu 6 timmar innan heller, och dricka får jag göra i 30 minuter till.
Sen är det peircingen också, som inte har läkt i naveln än,
men som jag måste ta bort innan operation.
fy tusan, vill sätta tillbaka den sen igen så fort som möjligt sen!
hur fort växer det egentligen ihop om det inte har läkt?
Risken för brandskador var stor om man hade metall,siver föremål på sig.
Så det är väll bara att lyda antar jag.
Ni som känner mig vet att sjukhus är det värsta jag vet
wish me luck?
Bloggar om jag orkar när jag kommit hem från sjukhus imorn.

Kommentarer
Postat av: caroline

hallå jojje!
jag tror inte du behöver oroa dig för piercingen!
lycka till med operationen!
/Caroline (emelies kompis u kno')

2007-04-11 @ 21:10:51
Postat av: Emelie

Hur gick det??? Nu är jag homie :)

2007-04-12 @ 16:52:29
Postat av: Johanna

tack caroline, men var faktist lite läskigt när syrran satte tillbaka den, hon fick trycka ett bra tag. konstigt det där
Operationen gick väll bra i sejj. kan dock inte äta, skulle döda för att få smälla i mig något gott nu! Spydde blod igår men sen dess har inget sådant hänt iaf. Att det här ska hålla i sig i över en vecka vill jag inte äns tänka på. En dag i taget.
Emelie vart har du varit? (antar att det är eliasson?) var ett tag sen man prata med dig känns det som.. Hörde du att det skulel bli 20 grader i helgen o stor sol, lyckos er som kan vara ute o njuta av den! Kan slå vad om att du kommer sola gärnet och läsa eller nått under dom dagarna. Haha
Men men, nu ska jag nog se ett till sarre avsnitt, påminn Frasse att ta med ett till, till mig imorgon!

Postat av: Emelie

Spydde blod??? Nämen fy? Det finns en ganska god barnmat som jag minns att jag åt när jag var liten det var typ något kött och ärtor i.. Jag kom ju hem från farmor sent i onsdaskväll! Stackars joggsor!! När kommer du att få gå ut tror du?

2007-04-13 @ 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback