Stövlar



Idag var det shoping shoping.
trots min dåliga hals och min sega kropp, blev det en heldag på stan!
och det förklarar kanske varför jag mår som jag mår nu,eller kan det ha berott på gårdagens kväll? :P
känns som jag letat skor i evigheter, vinterstövlar då alltså
och jag vet att jag är impulsmänniska när det kommer till vissa dagar!
så jag kunde ju inte låta bli att köpa ett par stövlar med lite klack, har ju faktist inte direkt några i skin
även om det rörde till i plånboken. Sen vet jag ju mammas tjat om några skor som ska vara bekväma, varma och ah, ni vet hur det är. Så det blev ett par sådana också, säkert fyra ggr så billiga, och uppfyllde nog inte alls mina krav på skofronten? Aja, det finns i alla fall öppet köp, vilket jag använder mej av en del.
Här är en liten smygtitt på Stövlisarna :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback