Shopingshopingshoping



Efter att ha legat hemma några dagar så känner man verkligen suget. När man kollar mot garderoben och det känns som den står å gapar tom? stackars den ;P och man vet att man varken har ork eller kan ta sej ut. (då läkarn sakt att jag måste ligga hemma minst en vecka) men men, mamma körde mej iaf idag till skolan för å ta skolkort, fråga mej inte varför jag gjorde det med feber å grejjer, det kan ju inte bli bra. men sån är jag. upp och hoppa, låtsas som det regnar. Måste dock erkänna att jag och mamma tog en sväng förbi Ikea på vägen hem. Ett av favvoställena, men vilken pers det var endå. Det blev lite plickplock i alla fall, aldrig så att man åker hem tomhänt ;P
men nu ligger jag här och känner verkligen behovet av att ha nytt! jag har ju nästan ingenting om jag tänker efter!? ;) börjar lite smått känna pressen på köp av vinterjacka och nya stövlar. Förra året var jag ute på tok för sent när det gällde vinterjackan och blev verkligen inte nöjd. Lovade mig själv att inte göra samma tabbe i år, och jag vet att allt ryker verkligen under höstmånaderna!

Kan i alla fall visa vad som skulle intressera mej



Denna jacka är från Nelly.se
men ligger över min prisnivå.
Vet att det finns, eller har åtminstone sett
folk på stan i olika varianter men som följer stilen
Men vart sjutton köper människorna dom?!
Borde vara så lätt, men endå så svårt att hitta.
Är det någon som har något tips på en liknande modell fast billigare pris
och då menar jag runt tusenlappen! så ere bara å säga till! 


Hur som helst, så fort jag kommer upp på fötter är det ut i vimlet igen! 

Kommentarer
Postat av: fra(ä)nsi ;)

moahahah.... nä men asså oooh modström we like joggsor... som min jacket! ;) hett hett

2006-10-12 @ 19:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback