Klänning/Tunika

Nu när jag endå är i farten kan jag visa lite fler godingar jag fastnat lite smått för!
Jo klänningar/tunnikor
snyggmysigt och kan användas både till leggins och jeans!


Denna Skjortklänning                                         
nappa ögat på

                                                                                                                        
                                                                                                                            
Fanns även i svart och rött!
rött skulle dock raderas från min lista
snyggt på andra, men inte min färg
Räcker att man frågar frännsiii på den fronten
så kan hon säkert räkna upp mina otroligt roliga klädfärger!
Svart, Grått, Mörkblått, brunt, Mörkgrönt ah osv
allt som i stort sett är mörkt! haha
aja, nu i vintermörkret går ju dom färgerna hem iaf!










föll även för den här svarta söta saken!
och vilket färgval, haha ;)
neh men nått i den stilen skulle ju inte sitta fel att ha




sist men inte minst måste jag bara visa den här stickade tröjjan
den såg ju så mysig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback