Fredag



Hellu hellu!
Idag e det fredag fredag fredag ! weei
å jag e sjuk sjuk sjuuk! blääää
vad ska man göra, hoppas på att ett underverk sker under dagen så man kanske kan komma ut lite ikväll?
får väll inte hoppas för mycket bara

nu är jag tillbaka igen i min gapande garderob
imorse ropade den på mej att den ville bli provad, så jag tänkte vadå lixom :P
man får väll ge den ett försök trots det tråkigt innehållet ;) haha


Skulle kunnat blivit dagens klädsel



- skärp, syrrans
- långt linne, JC
- skjorta, mammas
- leggings, Gina tricot
- stövlar, Vagabond

Men va sutton, kännde mej för sjuk för det
ska jag äns gå ut idag?

så jag drog på mig ett par baggy jeans ist ;P

väntar på att emmsen ska ringa, behöver lite sällskap!

hejj svejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback