vill ha


Idag har det varit en lång dag, gick upp halv 6 imorse =/ sen vare skolan , hem , laga mat och sen in till dansen. Imorgon är det i alla fall ingen tid att passa. Ska jobba hemma. Har så otroligt mycket nu att den snurrar i huvet. Vill inte inte inte.
Imorgon ska jag i alla fall försöka å få lite gjort. Hoppas på att få träffa älsklingen också.

Såg nyss på Nelly.se att dom fått in en del nyheter!
Här är några godbitar jag föll för


                                                                                
                                                             Randigt går alltid hem                
Svart, Så enkelt                                  Ungefär samma modell här      
men så snyggt!                                  långt,läckert,snyggt                     
Solklart favoritfärgen
Modellen är helt min stil också :)
hih



                                        

Stickat är en favvo                             Snyggt , snyggt
Speciellt nu på hösten/vintern          och snyggt!
Lång modell där med, mys!



Trots ha begäret, så är det snart jul, pengarna måste gå till klapparna!

Dags att sussa, imorn ska det pluggas
och mysas, hoppas jag :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback