onödig info

 1.  Vad heter du? Johanna
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Mitt eget funkar
4. Vilket stjärntecken är du? Oxe
5. Vilken årgång är du? 1989
6. Vart bor du? Kungsängen
7. Bott utomlands?
8. Flyttat antal gånger? 1 (när jag va 2,haha)
9. Vart skulle du vilja bo? I stan (sthlm)
10. Vilken skolklass? MP0501
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Ingen aning… tänker..

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 1.61 tror jag
2. Hårfärg och frisyr? Mörk/Mellan blond. Uppklippt med lite snelugg
3. Ögonfärg? Klarblå
4. Mest nöjd med? Ögonen kanske?
5. Minst nöjd med? Öhm, vad ska man välja. Haha . Magen eller mitt ”naturliga hår” kanske. Lite längden också.
6. Skostorlek? 37
7. Glasögon? nejnej
8. Har du några piercingar/tatueringar? Ja, jag har piercing i naveln och sen öronen då

FAVORITER
1. Filmer? Finns många, love actually nu i juletid , hihi
2. Låtar? Sååå mååånga
3. Årstider? Sommaren
4. Mat/dryck? Äter det mesta, resturang går alltid hem och Cider
5. Djur? Katt
6. Färg? Svart, grått, brunt, vitt
7. Parfym? Gucci, Envy ME, fast den e slut. Kanske får man en ny snart *hopppas*
8. Tv-program? O.C
9. Ämne i skolan? Foto
10. Sysselsättning? Pojkvännen, Vännerna och Dansen

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Helst skinjackan, men jävligt kallt.
2. Vad använder du just nu för skor? Stövlar i olika slag
3. Favoritfärg på kläder? Brunt, svart, grått, vitt.
4. Favoritmaterial på kläder? Stickat som inte sticks? haha
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massor , flera veckor sen jag shoppa, stickat o jeans blire efter jul
6. Favoritaffärer? Gina tricot
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Helt olika
8. Favoritmärke? Olika, är inte märket som gör plaggen, är modellen.
9. Vad har du för byxstorlek? 25-26
10. Vad har du för tröjstorlek? XS


GREJER SOM ANVÄNDS
Smycken: Aldrig utan örhängen och oftast ett halsband (hjärta eller kors)
Underkläder: Föredrar oftast spets.
Jeans: Diesel
Vantar: I Skinn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihii , dt visste jag redan ^^

2006-12-19 @ 23:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback